Subject: Návrh rozpočtu a Závěrečný účet - Mikroregion
From: Jaroslava Šumerová <[email-masked]>
To: 'Felbabka' <[email-masked]>, 'Hvozdec' <[email-masked]>, 'Chaloupky' <[email-masked]>, 'Chlustina' <[email-masked]>,'Komárov' <[email-masked]>, 'Kotopeky' <[email-masked]>, 'Lochovice' <[email-masked]>,'Otmíče' <[email-masked]>, 'Podluhy' <[email-masked]>, 'Praskolesy' <[email-masked]>, 'Rpety' <[email-masked]>,'Stašov' <[email-masked]>, 'Tlustice' <[email-masked]>,'Točník' <[email-masked]>,'Zaječov' <[email-masked]>, [email-masked]
Date: Wed, 23 Feb 2011 15:34:09 +0100

Vážení,
v příloze Vám zasílám Návrh rozpočtu Mikroregionu na rok 2011 a zároveň
Závěrečný účet Mikroregionu za rok 2010.
Dovoluji si požádat o vyvěšení obou materiálů na Vaší úřední desce i
elektronicky.Projednány budou 17. 3. 2011 - na uvedené jednání ještě zašlu
včas pozvánku.
Děkuji, s pozdravem J. Šumerová 

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 5899 (20110223)
__________

Tuto zpravu proveril ESET Smart Security.

http://www.eset.cz

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 5899 (20110223)
__________

Tuto zpravu proveril ESET Smart Security.

http://www.eset.cz

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 5904 (20110224) __________

Tuto zpravu proveril ESET Smart Security.

http://www.eset.cz