Subject: Návrh rozpočtu a závěrečný účet - DSO dopravní obslužnost
From: Jaroslava Šumerová <[email-masked]>
To: 'Běštín' <[email-masked]>,'Březová' <[email-masked]>,'Bzová' <[email-masked]>, 'Cerhovice' <[email-masked]>, 'Drozdov' <[email-masked]>, 'Felbabka' <[email-masked]>, 'Hostomice' <[email-masked]>,'Hředle' <[email-masked]>, 'Hvozdec' <[email-masked]>, 'Chaloupky' <[email-masked]>, 'Chlustina' <[email-masked]>, 'Jivina' <[email-masked]>,'Komárov' <[email-masked]>, 'Kotopeky' <[email-masked]>, 'Lhotka' <[email-masked]>,'Libomyšl' <[email-masked]>, 'Lochovice' <[email-masked]>,
Date: Wed, 23 Feb 2011 15:42:57 +0100

Vážení,
v příloze Vám zasílám Návrh rozpočtu DSO zajišťující dopravní obslužnost na
rok 2011 a Závěrečný účet uvedeného svazku za rok 2010.
Dovoluji si požádat o vyvěšení uvedených materiálů na Vaší úřední desce a
elektronicky. Stejně jako u Mikroregionu budou uvedené materiály projednány
na jednání dne 17. 3. 2011 - pozvánku včas pošlu.
Děkuji, s pozdravem J. Šumerová

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 5899 (20110223)
__________

Tuto zpravu proveril ESET Smart Security.

http://www.eset.cz

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 5899 (20110223)
__________

Tuto zpravu proveril ESET Smart Security.

http://www.eset.cz

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 5904 (20110224) __________

Tuto zpravu proveril ESET Smart Security.

http://www.eset.cz